teisipäev, 8. aprill 2008

Sacheri tort

Siin on minu üks katsetusest järele teha kuulsat Sacheri torti.

150 g mõrusokolaadi
80 g sulatatud võid
1 dl suhkrut
5 muna
1 1/2 dl jahu
3/4 dl aprikoosikeedist
2 sl rummi

Kate:
175 g tumedat shokolaadi
125 ml vahukoort

Sulata šokolaad veevannis , jahuta . Vahusta või ja suhkur suures kausis keskmisel kiirusel . Lisa vahustamist jätkates ükshaaval munarebud . Lisa segusse šokolaad ja jahu . Vahusta munavalged suurel kiirusel tugevaks vahuks ning sega kergelt taignasse. Tõsta taigen ettevalmistatud vormi . Küpseta 160 kraadises ahjus 50 – 60 min. Lase põhjal täielikult jahtuda , lõika pooleks ja määri kahe poole vahele rummiga segatud aprikoosikeedist . Sulata šokolaad vahukoores . Kata tort seguga . Kõrvale võid pakkuda ka veel vahukoort.
Kaunistuseks ei kirjutanid traditsiooniliselt "sacher", vaid panin pähklid shokolaadis. Nagu ma kunagi lugenud olen, sacher on seadusliku õigus peale kirjutada ainult kondiitriäril Demel ja Sacher hotellil, aga pead ei julge sellise informatsiooni eest anda.

1 kommentaar:

laura ütles ...

Hei!
Suure nõudmise peale tegin Kristinale sünnipäevaks Sacheri torti. Võtsin sinu retsepti eeskujuks. Suht mõnus sai, tänu aprikoosimoosile ja kenale šoksikogusele hea mahlane. Kuigi mul miskipärast see põhi väga ei kerkinud - ei tea, mis sai valesti tehtud. Minu üllatuseks meeldis see tort eriti just mu emale, kes küsis veel paar päeva hiljemgi, kas Kristinal on veel tükike Sacherit järel:)

vaata veel

Related Posts with Thumbnails