laupäev, 12. aprill 2008

Šokolaadi-sinihallitusjuustu jäätis

Juba teist korda nägin saadet, kus kiideti taevani sinihallitusjuustu ja šokolaadi sobivust. Et ikka molekulid on sarnased, teaduslikult tõestatud ja küll nad sobivad hästi jne. Sinihallitusjuustuga šokolaadikooki olen varemgi teinud, toona ei julenud üle 50 g juustu sisse uhada, nii et juustu maitset tunda oli natuke. Seekord olin julgem ja panin pea sama koguse oma tavapärasesse kogusesse jäätisemikstuuri ja sinihallitusjuustu järelmaitset oli üsna selgelt tunda.
aga siin siis minu retsept:

300 ml täispiima
25 g bitterit
2 munarebu
40 g sinihallitusjuustu
2tl suhkrut

Kuumuta piim keemiseni, lisa suhkruga lahtiklopitud munarebu ja kuumuta ning sega pidevalt kuni segu veidi pakseneb. Lisa šokolaad ja tükeldatud juust ja sega. Valmista jäätisemasinas jäätis.

Pean siiski mainima, et minu katsejänes-abikaasa-ülisuurt vaimustust selle jäätise suhtes üles ei näidanud- Liiga vänge tema jaoks, tema oleks tahtnud mõnda rahulikuma maitsega jäätisepalli paralleelselt manustada, ntx vaniljejäätist. Teise variandina pakkus ta välja mõne soolase koosluse-ntx soolase vahvliga. Aga mulle see jäätis täitsa meeldis.

1 kommentaar:

Peep, Anna&Emma ütles ...

seda oleksin küll tahtnud proovida!!!

vaata veel

Related Posts with Thumbnails