reede, 6. juuni 2008

Juhuu!

Kui mõni nüüd mõtleb, mis jampsi see Elina nüüd postitab, siis sellist toredat, väiksemat laadi triumfi kodukoka jaoks tahaks teistegagi jagada. Nimelt osalesin võistlusel "Tervislik toitumise kuu" ja mitte edutult. Natuke juttu selle võistluse kohta siin.
10 000 kroonise grillpeo tõi mulle siit blogist juba tuttav retsept nõgesekeerud ja teise koha (koos soja teemalise kokaraamatu ja Santa-Maria nänniga) tõi peedikook.

5 kommentaari:

Eestinaine ütles ...

Palju palju õnne! Väga tubli oled! Amanda soovis teada, kuidas on võimalik, et nõges saia sees ei kõrveta, aga eks see on Su firmasaladus:)

Maria ütles ...

Wow. Palju õnne! oled ikka mega-kokk küll :)

Anonüümne ütles ...

V2ga vahva uudis! Palju 6nne - ja t2nud, et oled oma kauneid kokanduslikke saavutusi ka Naminamis jaganud!

vahterliina ütles ...

kusjuures ma mõtlesin, kui ma uudist lugesin, et ma olen seda nõgeseasja kusagilt lugenud. palju õnne jah!

Anonüümne ütles ...

Ooo, suurepärane uudis ju! Palju-palju õnne :)

vaata veel

Related Posts with Thumbnails