kolmapäev, 4. juuni 2008

Biskviitküpsised

Tegin tiramisu valmistamiseks portsu biskviitküpsiseid. Ei tulnud küll nii pontšakad, kui poe omad, aga kerged ja õhulised küll, mõnus nagistada igatahes või mõnes magustoidus kasutada. Ja tiramisus ajasid ka asja ära. 3 munakollast lisasin täiesti omaalgatuslikult, sest mul lihtsalt oli 3 tk sel hetkel üle. Olen teinud biskviitküpsiseid ka ilma lisa munakollasteta, aga mingit märgatavat vahet mina ei osanud leida, nii et, minu meelest midagi hirmsat ei juhtu, kui munakollased lisamata jäävad (või lisatud saavad).

3 suurt muna
(3 munakollast)
3 sl suhkrut
3 sl jahu
2 sl tärklist
soola

Eralda munakollased valgetest. Vahusta munakollased suhkruga heledaks vahuks. Vahusta munavalged. Kalla munakollasevaht munavalge hulka, sõelu hulka jahu ja tärklis ja sega ettevaatlikult alt ülesse tõstes ühtlaseks. Pane tainas tordipritsi ja pigista küpsetuspaberiga kaetud plaadiel piklikud küpsised või tõsta lusikaga väiksed kuhjad. Jäta küpsiste vahele parajad vahed. Küpseta 180 kraadises ahjus 8-10 min. Lase paokil uksega ahjus pisut seista, enne, kui välja võtad. Lõplikult jahuta restil. Sellest kogusest sai 4 plaaditäit.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

hmm.... ma olin juba tükk aega mõtisklenud, et kuidas neid küpsiseid teha... tordiprts.. loomulikult :)

vaata veel

Related Posts with Thumbnails