neljapäev, 19. juuni 2008

Kohupiima - kirsikook


Seda kooki olen teinud nii rabarberi, õunte kui vaarikatega. Hea lihtne teha. Kui kogused topelt võtta, saab suure plaaditäie.
Põhi:
110 g võid
4 sl suhkrut
2,5 dl jahu
1/4 tl soodat
1/4 tl küpsetuspulbrit
1 tl vaniljesuhkrut
1, 25 dl kookoshelbeid

Täidis:
500 g paksemat kohupiimapastat (mul oli Pajumäe mahe kohupiim)
200 g hapukoort
2 muna
2o0 g külmutatud kirsse
1 tl vaniljeesktrakti
1,2 dl suhkrut

Segu kuivained omavahel ja näpi juurde või. Sega purutaoliseks tainaks. Täidise komponendid sega omavahel. Kuumuta ahi 200 kraadini. Puista vormi põhja 2/3 purust, tõsta peale kohupiimamass, sellele kirsid ja kõige peale ülejäänud purusegu. Küpseta umbes 35 min.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga maitsev kook! Olen juba päris mitu teinud, kõigile meeldib. Koogis kasutan värskeid kirsse. Ja tõesti, hea lihtne teha!

Anonüümne ütles ...

Olen seda kooki juba paar korda teinud ning saanud kiita nii, et kõrvad kohe liiguvad... Meeletult hea kook!

Anonüümne ütles ...

Olen proovinud teha erinevaid kooke, aga see on ikka jätkuvalt kõigi aegade lemmik nii minule kui neile kellele valmistanud olen. Suvel tegin värskelt metsast korjatud mustikatega... Lihtsalt võrratu!!! Samuti olen teinud rabarberi ning kompoti aprikoosiga, väga hea. Selle retseptiga saab palju kiidusõnu :)
Mina väga tänan!

Anonüümne ütles ...

Aitäh maitsva koogi eest! :)
Kohupiima oli mul küll 100g vähem ja kirsidki tulid kompotipurgi seest, aga tulemus oli mahlane ja ülimaitsev.
Mu teine pool, kes kooke ei armasta, sõi seda küpsetist 2 tk ära...
No peab siis ikka ülihea kook olema, eks ole. :D

Tervitab
Dee

Anneli T ütles ...

Aitäh! Suurepärane kook tuli, kuigi 1,5 dl jahust asendasin tatrajahuga.

vaata veel

Related Posts with Thumbnails