esmaspäev, 23. juuni 2008

Cappuccino - kodujuustu tort

Kui kohupiimakookides-tortides mulle reeglina ei meeldi, kui kohupiim teraline on, siis kodujuustu puhul mulle just meeldib see teralisus. Seda torti on hästi lihtne teha ja tulemus on üsna ebarammus. Mina ei lisanud täidisele suhkrut, aga kes suuremad magusasõbrad on, võiksid seda teha, või siis kaunistamisel magusale rõhuda. Õhuke šokolaadikreemi kiht või šokolaadikaunistus sobiks ka hästi siia koogile. Mina panin värskeid maasikaid.
põhi:
2 muna
2 sl suhkrut
1 sl jahu
1 sl maisitärklist
0,5 tl vaniljesuhkrut

täidis:
500 ml cappuccino - karamelli maitselist joogijogurtit
1,5 dl 10% hapukoort
200 g kodujuustu
15 g želatiini
piima želatiini paisutamiseks
maitse järgi suhkrut

Vahusta munad suhkruga tugevaks vahuks. Sõelu hulka kuivained ja sega õrnalt läbi. Kalla tainas võiga määritud ja jahuga üle puistatud 20 cm diameetrisesse vormi ja küpseta 180 kraadi juures umbes 15 min. Lase paokil uksega ahjus pisut seista. Jahuta põhi ja läika kaheks.
Täidise jaoks paisuta piimas želatiin, sulata. Sega toasoojad jogurt, kodujuust ja hapukoor ning nirista pidevalt segades juurde jahtunud želatiin. Pane segu natukeseks külma, et see pisut taheneks, aga veel ei tarduks. Aseta lahtikäiva koogivormi põhja üks tordipõhjapool, kalla pool segust peale, aseta peale teine põhi ja lisa ülejäänud jogurtisegu. Pane kook külmkappi tarduma.
kaunista šokolaadi või banaani või maasikatega.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kook näeb tõesti isuäratav välja ja plaanin seda oma emale sünnipäevaks teha aga tekkis selline küsimus, et midu želatiinilehte peaksin panema, sest želatiinipulbrit mul pole? :)

Elina ütles ...

1 leht želatiini on umbes 2 g
nii et mina paneks 7 lehte.

vaata veel

Related Posts with Thumbnails