kolmapäev, 11. juuni 2008

Mandli - šokolaadi kook

Koogi pealkiri -kookide kook- tekitab ilmselgelt himu asi ise järele proovida. Mõeldud, tehtud.
Mina olen natuke laisem inimene kui Marit ja jaotasin taina kaheks alles lõpus, enne kakao ja pähklite lisamist. Samuti polnud mul kodus pistaatsiapähkleid, mille ma asendasin mandlitega.


270 g jahu
2 tl küpsetuspulbrit
1 tl soodat
150 g pehmet võid
250 g suhkrut
4 toasooja muna
250 ml toasooja maitsestamata jogurtit
1.5 tl vaniljeekstrakti
2 spl kakaopulbrit
150 g hakitud tumedat šokolaadi
100 g hakitud mandleid (pistaatsiopähkleid)

Vahusta või suhkruga heledakas vahuks. Jätka vahustamist ja lisa ükshaaval munad. Iga muna lisamise järel peab segu ilus ühtlane jääma. Lisa jogurt, vaniljeesktrakt ja sega veel pisut. Sega omavahel jahu, küpsetuspulber ja sooda. Sõelu see munavahu hulka, sega ühtlaseks. Nüüd jaga tainas kaheks ja lisa ühele osale hakitud mandlid ja teisele osale sõelu sisse kakaopulber.
Määri koogivorm (mul oli lahtikäiv rõngasvorm) võiga, puista üle riivsaia või jahuga ja kalla vormi kakaotainas, puista peale šokolaaditükid ja tõsta peale hele tainas. Küpseta 180 kraadi juures umbes 45-50 min.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oi, aga tead, selle peale ma ise ei tulnudki, et teeks taina tervenisti valmis ja alles hiljem jagaks kaheks....geniaalne!! Kuidas muidu maitses?

Elina ütles ...

soojana on see parem- siis kui šokolaad veel sulanud on. pistaatsiapähklid oleksid minu puhul asja ka natuke põnevamaks teinud, natuke liiga traditsionaalne tundus mandlitega.
kümmet punni ei julge igaks juhuks anda. mulle muidu meeldib koogi juures, kui on erinevaid tekstuure või mingi põnev "niuhh".

Anonüümne ütles ...

N6ustun - soojana on parem, pehmem ja m6nusam.Proovi kindlasti pistaatsiap2hklitega, kui v6imalust!

vahterliina ütles ...

ma tean, mis kooki ma järgmiseks teen.

vaata veel

Related Posts with Thumbnails