kolmapäev, 26. märts 2008

avokaadojäätis

250 ml täispiima
100 ml vahukoort
2 väikest avokaadot
6 tl suhkrut
poole sidruni mahl
2 munakollast

Kraabi avokaado sisu kaussi, lisa sidrunimahl ja püreesta see umbes poole koguse piimaga.
Ülejäänud piim, vahukoor, munakollased ja suhkur sega ütlaseks ja kuumuta pidevalt segades kuni segu pakseneb. Jahuta ja sega avokaadopüreega. Valmista sellest jäätisemasinas jäätis.

4 kommentaari:

eva ütles ...

palun kommenteeri maitset!

Elina ütles ...

maitse oli väga mõnus. mulle endale avokaado väga meeldib muidugi ka. samas minu põhiline katsejänes- minu mees, ei fänna avokaadot(väga peidetud kujul äärmisel juhul) aga isegi tema võttis teise portsu veel.
järgmine kord asendan vehukoore vist kohvikoorega, tiba rammus sai minu jaoks.

Pille ütles ...

Põnev! BBC MasterChef saates tehti ka hiljuti avokaadojäätist, nii et mul juba suur kiht proovida.

Eva P. ütles ...

Elina, tegin ka täna avokaadojäätist (tsipa teistsuguse retseptiga küll, lisasin ka munakollased ja laimi) ja tuli väga maitsev asi! Mina tegin avokaado kahvliga sodiks (mitte püreestades), jäätise sisse jäid väikesed tükid, mis olid täitsa mõnusad. Järgmine kord proovin küll püreestatud varianti.

vaata veel

Related Posts with Thumbnails