reede, 10. oktoober 2008

Hapukapsaborš

200 g veise hakkliha
2 suuremat sibulat
2-3 küüslauguküünt
2 sl õli
500 g hapukapsast
400 g peeti
3 porgandit
4 kartulit
4 sl tomatikastet
5 tl Herbamare puljongipulbrit
3 tl suhkrut
2 loorberilehte
3 vürtspipratera
6 pipratera
2 l vett

Tõelised boršimeistrid vist keeravad sellise retsepti peale hauas teise külje või pilgu ekraanilt eemale. Aga minusuguse lihtinimese jaoks kõlbas see süüa ja teha küll. Kes tahab rohkem lihaollust (viinereid vms), eks see siis paneb seda 0ma äranägemise järgi juurde.

Kõigepealt siis pruunistasin õlis hakkliha, lisasin hakitud sibula ja küüslaugu ja hautasin pisut. Siis lisasin vee, hapukapsad ja lasin keeda umbes 10 min. Samal ajal tegelesin peedi ja porgandi hakkimisega. Kallasin peedid-porgandid hulka, lisasin maitseained, tomatikaste ja puljongi. Umbes 5 minuti pärast kallasin potti kartulikuubikud. Seejärel keetsin suppi vaiksel tulel, kuni see saigi valmis. Kui kapsad väga hapud ei olnud, võid hapukuseks juurde lisada veel pisut lauaäädikat.
Serveerida hapukoorega, kellele meeldib.

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Minule maitseb borš igas kuues ja igal moel. See tundub ka igati ahvatlev, kuigi hakklihaga borši polegi varem saanud..

Anonüümne ütles ...

Ma olen alati tahtnud borši teha, sest mulle ta nii õudselt maitseb. Aga kogu aeg on mulle tundunud, et see on suuremat sorti mässamine ning seetõttu pole isegi retsepti otsimiseni siiani jõudnud. Aga see variant tundus mõnusalt lihtne ning sai kohe ära ka proovitud. Tulemus oli väga maitsev ning arvan, et hakkame seda edaspidigi kodus tegema.

vaata veel

Related Posts with Thumbnails