neljapäev, 25. september 2008

Kakaokook astelpajuga

Põhja jaoks:
2 dl nisujahu
2 dl suhkrut
3 sl kakaopulbrit
1 tl söögisoodat
2 muna
250 g hapukoort

Vahele:
2, 5 dl hapukoort
1 dl värsket astelpajumahla
2 sl suhkrut

Munad vahusta suhkruga, lisa hapukoor, sõelu sisse sooda ja kakaoga segatud jahu. Sega ühtlaseks. Küpseta võiga määritud rõngasvormis 200 kraadi juures umbes 35 min.Valmis kook lõika kolmeks kihiks ja pane rõngasvormi tagasi. Niisuta põhjasid suhkruga segatud mahlaga ja pane kihtide vahele hapukoor (või sega mahl, suhkur ja hapukoor segamini ja kalla see kihtide vahele, mina tegin nii). Peale riivi šokolaadi. Lase külmikus seista (soovitavalt üleöö).

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Kas oli astelpaju maitset tunda ka? Või võiks nt kreemi sisse veidi marjapüreed poetada?
Mul nimelt sügavkülmas mitu karbitäit marju veel, seepärast uurin :)

Elina ütles ...

oli küll tunda, see on ju päris hapu mahl. mina panin mahla sellepärast, et astepaju marjadel on need seemned ja nahad suht tülikad toidu sees. aga minu pärast võiks seda astelpaju veel mingil kujul panna, sest kook ise on minu mõistes üsna magus (mina paneks äkki peale veel mingi kihi pehmema tarretise või hapu kreemina) sest kook sellisel kujul ülearu mahlane ei saanud.

vaata veel

Related Posts with Thumbnails