pühapäev, 26. detsember 2010

Šokolaadikook vaarikatega

See on Perenaises üsna pop kook. Mina olen seda vaarikatega varianti 1 kord teinud. Kukkus välja väga maitsev ja kodune šokolaadigurmaan kiitis selle heaks.
  • 200 g tumedat šokolaadi (70%)
  • 200 g võid
  • 3 dl suhkrut
  • 4 muna
  • 1 sl nisujahu
  • suur peotäis vaarikaid
  • serveerimiseks vaarikamoosi

Sulata šokolaad ja või kuumaveeanumas, sega juurde suhkur ja lase jahtuda. Tavaliselt koonderdan retseptides suhkruga, sest minu maitse järgi on seda liiga palju, ent selles retseptis soovitan kogu retseptis etteantud kogus lisada, sest mõru tume šokolaadi maitse vajab tasakaalustamist. Lisa ükshaaval munad ja jahu.

Vala 1/3 tainast lahtikäivasse koogivormi, aseta peale vaarikad, kalla peale ülejäänud tainas. Küpseta 200 kraadises ahjus ca 25 minutit. Valmis kook on pealt krõbe ja seest pehme.

1 kommentaar:

Marju ütles ...

See kõlab tõesti hästi, sest šokolaad üksi on minu jaoks liiga tugev, aga kooslus vaarikatega kõlab lihtsalt taevalikult. Olen analoogseid kooke varemgi proovinud, kindlasti proovin ka seda versiooni!

Magusat ja maiast uut aastat! Tassike.ee

vaata veel

Related Posts with Thumbnails