pühapäev, 22. aprill 2012

Ämblikmees

Esimene ämblikmees on nüüd ka martsipanile maalitud.Tordi sisuks on biskviit, maasikamoos ja kohupiima-vahukoorekreem.

3 kommentaari:

Merje Maripuu ütles ...

Tere Elina! Tutvustan end veidike, et olen kurt ema ja mul on 2,5 aastane tütar.
Sinu isetehtud tordid ja armsamad martsipanijoonistused, millest ise juba hakkasin hämmastama! Minu sünnipäev läheneb ja 30 aprill on mu päev ja ma siis saan 28 aastaseks. Hea, et tordi peal oleks ka mu vanusenumber ja sellest pilte teha saaks meeldejäävaks.:)
kas 30 aprilli õhtuks saaksid torti 1kg valmis teha?
Joonistuspilt võib olla üllatus!:) Kuidas selle kätte saada ja maksta?

Jääma oodates,
Merje Maripuu

elina ütles ...

Kirjuta mulle aadressil iisver@yahoo.com.

Merje Maripuu ütles ...

Pandud su e-maili aadress mu kirja. Enne 28.aprillit ootasin su vastust siin, aga pole hullu...Kui järgmine sünnipäev tuleb, kirjutan siis sulle e-mailile.
Mul on probleeme blogspot kodulehega, sest ma ei oska eriti sellega teha näit. fotopilte laadida jt..nagu su selline koduleht...oh

vaata veel

Related Posts with Thumbnails